jméno:
heslo:

Podívejte se, jak jsou s našemi výrobky spokojeni naši zákazníci

S kým spolupracujeme

S kým spolupracujeme

Komu dodáváme

Komu dodáváme

Spokojený závodník Roman Častoral říká:

Jakým způsobem může pomoci správné mazání a aditiva na výkon a výdrž vozu?

Již 10 let používáme aditivum do oleje PRO-LONG, z čehož je patrné, že správné mazání je důležité. Na závodech jsme prorazili dvakrát převodovku, a právě díky PROLONG aditivu do oleje jsme dojeli do cíle, ač úplně bez oleje. Po rozebrání byl motor netknutý! Z oleje a PRO-LONGU se vytvořila bílá pasta, která pomohla část jízdy bez oleje přečkat. Ani na hřídeli nic nebylo. Pokud bych situaci komentoval pro širší veřejnost, kliková hřídel běhá na olejovém filtru a PRO-LONG zajišťuje, aby se olejový film nepřetrhl v otáčkách. Když není přísada natolik kvalitní, jako je Prolong, tak se olejová vrstva "přetrhne". Nás už to několikrát zachránilo při závodech.


Doporučil byste použít tyto přísady i do osobního vozu pro zlepšení jízdních vlastností na běžných silnicích? Nebo jsou takové "fajnovosti" jen pro závodníky?

Do našeho tahače Ducato používáme aditiva do nafty značky Prolong a i při plně naloženém vozidle je znát, že nárůst výkonu tam 100% je. Najedeme 6000 km a i v rámci úspory kdy dáváme jen 1 pixlu Prolongu do 250 L nádrže, už ta 1 lahev je znát v naftě, Ducato lépe jede na dálnicích. Zkoušeli jsme Prolong do nafty i na autobuse, a tam byl výkon také lepší, i když to už lezlo do peněz (spotřeba 25 L). Kdo jezdí hodně naložený, nebo tahá karavan, pro toho je Prolong určitě pozitivní věc.


A ostatní řidiči?

Česká nafta jede podstatně méně, na Španělskou a Francouzkou naftu to jede víc. PRO-LONG dokáže Českou naftu hodně vylepšit. Motor pak dostane jiný hlas, jede na méně plynu. Také když má auto hodně najeto, řidič pozná po přidání Prolongu do nafty zlepšení.
Oleje se dělají dnes řídké, aby to startovalo i v zimě. My pro závody máme budíka, který ukazuje, kolik přesně to maže, a když se do oleje přísada PRO-LONG dá, tak se o dvě desetiny mazání zvedne. A to je super v extrémních podmínkách, když se to přehřívá. Např. v Čechách oblíbené ježdění z kopce na volnoběh.


Jak to funguje přesně?

Pokud jedeme z kopce pod plynem, motory mažou kolem 4 atmosfér mazacího tlaku. Ve chvíli kdy vyřadíme, klesne mazání pod 2 atmosféry, někdy až na 1,3, což je pro motor špatné. A když tam ten PROLONG je, tak přecejen zlepší mazání i za nižšího mazacího tlaku. Proto není až takové překvapení, že lépe vypadají motory aut, která se více "honí", než ty, co se šetří. Znáte ten šedý povlak na víčku od oleje? Bývá to 0,5 mm až někdy 1 cm vrstva. Při používání prolongu se srážení vody omezuje, a uvidíte, jako my, že šedý povlak na víčku oleje - tzv. mléko - se dělat nebude.

Referece ke stažení

Společnost                 Kategorie     Rok     Soubor    

Sbor dobrovolných hasičů, ČEZ a.s. elektrárny Počerady

Test na motoru pohánějící speciální protipožární čerpadlo  1999  více...
Profesor Ing. Jiří Kovář, CSc. Kompletní analýza oleje testovaná na osobním automobilu Škoda Felicia Combi 1,3MPI  1998  více...
SPP, š. p. Bratislava Test na plynové turbíně ST 1,5 MW  1998  více...
KAMKO s.r.o.

Test maziv PRO-LONG OIL plus, DIESEL plus a MARINE GREASE. aplikace na vozech Avia, Liaz, Tatra

 1997  více...
TEST OIL - Josef Anderle  Test na převodovce Rottova dmychadla  1997   více...
TEST OIL - Josef Anderle Test na osobním automobilu Škoda Favorit  1997  více...
BENZINA, a.s. Test aditiva OIL plus  1996  více...

SINTEF vědecko-technologický institut v Norsku

Rozsáhlé a dlouhodobé testy výrobků PRO-LONG 1987   více...
PRO-LONG ČR. s.r.o.
U Tří cest 181, 250 75 Nový Vestec
tel.:fax:/mobil: +420 603 273 776
e-mail: info@pro-long.cz / web www.pro-long.cz
cz | en
OIL PLUS
akce-pro-long-o-nas-2
Registrace eshop
DIESEL PLUS
PETROL PLUS
UNIVERSAL GREASE
SPRAY GREASE
UNIVERSAL GREASE
Nákupní košík
položek v košíku: 0

Created by © 2009 - 2012 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign